POLITYKA COOKIES STRONY www.femininity.pl - Femininity Adrian Najder

Ze względu na fakt, iż w serwisie dostępnym pod adresem www.femininity.pl używamy narzędzi badających ruch użytkowników na stronie, wypełniamy obowiązek informacyjny w zakresie polityki prywatności.

Administratorem plików cookies Użytkowników serwisu www.femininity.pl jest firma:

Femininity Adrian Najder z siedzibą przy al. Marcina Kromera 25 C, 51-169 Wrocław, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 8992788879, REGON 364237409.

Dane zbierane automatycznie

PLIKI COOKIES

Dane te, są przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika, która jest udzielana poprzez kliknięcie przycisku OK/Wyrażam zgodę przy informacji o wykorzystywaniu plików cookies. Informacja ta wyświetla się, gdy Użytkownik pierwszy raz odwiedza serwis, niezależnie od strony, od której rozpoczyna przeglądanie serwisu. Jeśli Użytkownik nie chce, aby jego dane były przetwarzane, rezygnuje z przeglądania zasobów serwisu.

Kiedy zbieramy cookies?
W momencie wejścia do serwisu z jakiegokolwiek urządzenia pobierane są informacje takie, jak: typ przeglądarki, system operacyjny, z jakiego korzysta Użytkownik, a także dane o ilości Użytkowników i czasie, w jakim korzystają z serwisu oraz o stronach, jakie tu przeglądają. Te dane w postaci niewielkich plików tekstowych zostają zapisane i są przechowywane w pamięci urządzenia. Są w 100% nieszkodliwe, nie stanowią danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, nie pozwalają zidentyfikować Użytkownika, jednak Użytkownik ma prawo nie chcieć ich udostępniać.
Tylko administrator plików cookies ma do nich dostęp.

Co to są cookies?
obejrzyj film na ten temat

Po co nam te dane?
Wykorzystujemy dane czysto statystycznie, by sprawdzić, np. jakie informacje cieszą się największym zainteresowaniem. Dzięki temu możemy wzbogacać zasoby strony o treści, których poszukują Użytkownicy.

Systemowo, cookies dzielą się na:

  • stałe (pozostają w komputerze/tablecie/smartfonie użytkownika przez określony czas)
  • sesyjne (zbierają informacje o czynnościach użytkownika jedynie podczas danej sesji i są usuwane po jej zakończeniu)
  • pochodzące od partnerów zewnętrznych (np. Facebook, Instagram, YouTube, Google Analytics, Google Maps itp.).

Dane te pozwalają na utrzymanie sesji, prawidłowe działanie i wyświetlanie serwisu na ekranach Użytkowników, skuteczne cofanie się do oglądanych wcześniej stron, a także umożliwiają wyświetlanie mapy dojazdu do gabinetu, filmów zamieszczonych w serwisie YouTube oraz integrowanie serwisu z mediami społecznościowymi.

Na jakiej podstawie je przetwarzamy?
Podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników, a także ich preferencji, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług.

Jak zarządzać plikami cookies?
Tymi danymi Użytkownicy mogą także łatwo zarządzać osobiście, na przykład poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki lub usunięcie przechowywanych cookies. Należy jednak pamiętać, że korzystanie z niektórych serwisów może być wtedy utrudnione lub nawet całkiem niemożliwe. Aby znaleźć informacje o tym, jak wyłączyć pliki cookies, kliknij przycisk “Pomoc” w przeglądarce:

Przeglądarka Microsoft Internet Explorer 6.0 i wyższe:

1. Z paska Menuwybierz zakładkę Narzędzia/Tools, a następnie zakładkę Opcje Internetowe/Internet Options.

2. Kliknij opcję Poufność/Confidentiality.

3. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Microsoft Internet Explorer 5:

1. Z paska Menuwybierz zakładkę Narzędzia/Tools, a następnie zakładkę Opcje Internetowe/Internet Options.

2. Kliknij opcjęBezpieczeństwo/Security.

3. Wejdź w opcję Internet, a następnie w opcję Spersonalizuj poziom/Custom Level

4. Znajdź pole Cookies i dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Netscape 6.X i 7.X:

1. Z paska Menuwybierz zakładkę Edycja, a następnie zakładkę Preferencje

2. Kliknij opcjęPoufność i bezpieczeństwo.

3. Następnie należy wybrać pozycję „Cookies”.

4. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Firefox:

1. Z paska Menuwybierz zakładkę Narzędzia, a następnie zakładkę Opcje.

2. Kliknij opcję Prywatność.

3. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Safari 3.x dla komputerów Mac OS X:

1. Z paska Menuwybierz zakładkę Edycja.

2. Kliknij opcjęPreferencje.

3. Kliknij opcjęBezpieczeństwo.

4. Kliknij opcję Wyświetl pliki cookies.

5. Dostosuj ustawienia do swoich potrzeb.

Opera – czytaj tu

Chrome – czytaj tu

Polityka prywatności może ulec zmianie.

Data ostatniej modyfikacji: 04.04.2020

    v                                             Regulamin Cookies

  1. Pakiet zabiegowy obejmuje zestaw specjalnie skomponowanych zabiegów kosmetologicznych niepodlegających wymianie na inne zabiegi / towary oferowane w Gabinecie.
  2. Istnieje możliwość zakupu pakietu w systemie ratalnym.
  3. Pakiety zabiegowe są ważne przez okres: 12 miesięcy zabiegi laserowe/ 6 miesięcy – pozostałe zabieg. Po upływnie tego terminu tracą ważność.
  4. Ceny zabiegów w ramach każdego z pakietów ustalane są na podstawie cennika i nie łączą się z innymi promocjami.
  5. Pakiety zabiegowe można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt.
  6. Istnieje możliwość dopłaty do zakupionego wcześniej pakietu w celu poszerzenia zakresu usług z jakich posiadacz karnetu chce skorzystać.
  7. Rezerwacja zabiegów, z których posiadacz Pakietu zabiegowego zamierza skorzystać, powinna być uprzednio dokonana telefonicznie 697 181 613 lub mailowo: gabinetfemininity@gmail.com
  8. Przy dokonywaniu rezerwacji należy poinformować recepcję, że formą płatności za zabieg będzie wykupiony Pakiet zabiegowy.
  9. W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną, SMS-em lub osobiście, na 24h przed umówioną wizytą, zabieg wchodzący w skład Pakietu zabiegowego uznany zostaje za zrealizowany.
  10. Pakiety zabiegowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
  11. Niewykorzystany pakiet, lub niewykorzystana część pakietu przepada z chwilą wygaśnięcia terminu ważności pakietu.
  12. W przypadku kiedy klient z powodów zdrowotnych nie może kontynuować wykonywania zabiegów wykupionych wcześniej w formie pakietu. Pakiet może być przeniesiony na inną osobę, usługa zostanie wykonana osobie wskazanej przez wykupującego pakiet.
  13. Zabiegi zawarte w pakiecie nie mogą być zamienione na inne.
  14. Integralną częścią Pakietów zabiegowych jest niniejszy regulamin, który na życzenie jest udostępniany w recepcji Femininity Adrian Najder. Podczas zakupu Pakietu zabiegowego kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.

    v                                             Regulamin zakupu i korzystania z pakietów/karnetów zabiegowych na serię zabiegów:  

Informacje ogólne:

Voucher można zakupić osobiście w Gabinecie Femininity, al.Marcina Kromera 25 c 51-169 Wrocław, drogą mailową lub też kontaktując się z Recepcją albo poprzez stronę internetową : www.femininity.pl

pod nr tel. +697 181 613; lub adresem e-mail: gabinetfemininity@gmail.com

Voucher zawiera następujące informacje:
– imię i nazwisko osoby dla której został zamówiony (ewentualnie wystawiony in blanco)
– treść: wybrany rodzaj zabiegu zgodnie przedstawioną ofertą
– termin ważności: 4 miesiące od daty wystawienia
– numer vouchera
– telefony kontaktowe do Gabinetu, aby Osoba Obdarowana mogła potwierdzić i ustalić termin wykorzystania vouchera

Warunki zakupu:

  1. Voucher można zamówić telefonicznie kontaktując się z recepcją Instytutu lub adresem e-mail gabinetfemininity@gmail.com, bądź wypełniając formularz kontaktowy lub poprzez stronę internetową: www.femininity.pl .
  2. Po złożeniu zamówienia należność za zakupiony voucher można uregulować osobiście: gotówką lub kartą kredytową, online poprzez stronę internetową i udostępniony tam system płatności online
  3. W tytule przelewu należy wpisać: „Vocher….”
  4. Zakupiony voucher zostanie wysłany na wskazany adres po uregulowaniu należności gotówką, kartą kredytową lub w formie przelewu.
  5. Standardowo Voucher zapakowany jest w elegancką kopertę.

 

Warunki realizacji vouchera:

 

  1. Obdarowana osoba po otrzymaniu vouchera dokonuje rezerwacji terminu powołując się na numer vouchera.
  2. Ważność Vouchera nie podlega przedłużeniu.
  3. W celu umówienia się na wizytę należy skontaktować się z Gabinetem Femininity maksymalnie na 3 tygodnie przed końcem ważności Vouchera.
  4. Voucher traci ważność wówczas gdy klient zarezerwował termin wizyty i nie stawił się w Instytucie w umówionym terminie bez wcześniejszego (min 24 h przed wizytą) powiadomienia.
  5. Rodzaj zabiegu wykupionego poprzez Voucher można zamienić na inny zabieg o tej samej wartości. Istnieje też możliwość dopłaty.
  6. Voucher nie jest wymienialny na środki pieniężne w całości ani w części, nie może również zostać zwrócony.
  7. Voucher nie może być zrealizowany na zakup kosmetyków dostępnych w salonie.
  8. Voucher nie jest ściśle związany z nazwiskiem osoby, dla której był zakupiony. Można go przekazać innej osobie do wykorzystania.
  9. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub zagubienie “Vouchera”
  10. Ewentualne zapytania w kwestii realizacji vouchera prosimy kierować do recepcji.

    v                                             Regulamin zakupu Vouchera

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetologicznych oraz medycyny estetycznej świadczonych w Gabinecie Femininity , zwanego dalej „Gabinetem”.
  2. Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetologicznego lub medycyny estetycznej, zwanego dalej „Zabiegiem”.
  3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.
  4. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych, w tym papierosów elektronicznych.
  5. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.

KLIENCI
 

  1. Klientem Instytutu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzicach, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

PRACOWNICY

  1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
  2. Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  3. Wszelkie odstępstwa od zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, managerowi lub innemu członkowi obsługi Gabinetu.

ŚWIADCZENIE USŁUG KOSMETOLOGICZNYCH, MEDYCYNY ESTETYCZNEJ

  1. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  2. Każdy Klient jest zaznajomiony z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do Zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
  3. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  4. Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
  5. Klient jest zobowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

ZASADY REZERWACJI ORAZ WYKONANIA USŁUGI

  1. W celu dokonania rezerwacji wizyty należy skontaktować́ się telefonicznie 697 181 613, mailowo: gabinetfemininity@gmail.com lub dokonując rezerwacji online przez www.femininity.pl
  2. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  3. Klient otrzymuje sms z przypomnieniem o zabiegu na 48 h przed wizytą.
  4. Gabinet Femininity prowadzi rezerwację wymagającą przedpłaty na wizyty: wizyty umawiane pierwszy raz w Gabinecie, makijażu permanentnego, zabieg osocza bogatopłytkowego, inne zabiegi których łączny czas trwania wizyty wynosi powyżej 0,5 h,
  5. Przedpłata – zadatek jest gwarancją zarezerwowania terminu. Jest pobierana w wysokości 20% ceny zabiegu dla zabiegów o wartości powyżej 200 zł.
  6. Nie przystąpienie do zabiegu na który był wpłacony zadatek w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania (3 dni przed wizytą), uprawnia Instytut do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku. Dopuszczalna jest zmiana terminu na inny z zachowaniem wymaganego odstępu czasu (więcej niż na 3 dni przed umówionym zabiegiem).
  7. Gabinet dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Instytutu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny termin.
  8. W przypadku realizacji zabiegu zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny zabiegu wykonanego dla Klienta.
  9. Jeśli klient umawia się na kolejny zabieg w Instytucie nie jest wymagana wpłata zadatku (wyjątek stanowią zabiegi powyżej 1 h).
  10. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta (więcej niż 3 razy) w terminie krótszym niż 24 h przed planowaną wizytą albo niestawienia się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty, Gabinet ma prawo do odmowy świadczenia usługi lub wymagania wpłaty zadatku przed umówieniem kolejnego terminu. Zadatek wówczas jest pobierany w gotówce lub za pośrednictwem szybkich płatności on-line. W tym wypadku zadatek stanowi 100% wartości usługi która ma być wykonana.

SPÓŹNIENIA

  1. W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Gabinecie Klient powinien stawić się w recepcji na ok. 5-10 min przed zabiegiem, w celu przygotowania się do zabiegu, m.in. uzupełnienia kwestionariusza, skorzystania z toalety itd.
  2. W przypadku spóźnienie powyżej 15 min Gabinet ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w §5 ust.3.
  3. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
  4. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.

PŁATNOŚĆ

  1. Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetologiczne lub medycyny estetycznej. Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz dostępny w Internecie pod adresem www.femininity.pl/cennik
  2. W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, przedpłata na nr rachunku bankowego, szybki przelew on-line, blik.
  3. Cena za wykonany zabieg zostaje pomniejszona o wpłacony zadatek.
  4. Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi.
  5. W Gabinecie dostępne są także Pakiety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie, których zasady obwarowane są odrębnymi zasadami.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Instytutu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
  2. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie, pozostawione w miejscu do tego nie przeznaczonym. Gabinet nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie
  3. Gabinet ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
  4. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Instytutu.
  5. Instytut nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetologiczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.

REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: gabinetfemininity@gmail.com Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  4. W przypadku uznania reklamacji Instytut dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, Gabinet może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
  6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.

DANE OSOBOWE

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinet lub Pracownicy.
  2. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetologicznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 2.04.2020 r

    v                                             Regulamin świadczenia usługi

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności dotyczy przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników w związku z korzystaniem z serwisu www.femininity.pl administrowanych przez Femininity Adrian Najder z siedzibą przy al. Marcina Kromera 25 C, 51-169 Wrocław, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 8992788879, REGON 364237409.

Naszym celem jest poinformowanie Użytkowników korzystających z naszego serwisu o tym, jakie dane są przez nas gromadzone, do czego są wykorzystywane i jak chronione, w jaki sposób Użytkownik sam może nimi zarządzać, modyfikować je oraz w jaki sposób może się z nami kontaktować.

Czynności przez nas podejmowane są zgodne ze standardami określonymi w obowiązujących przepisach prawnych, szczególnie w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204), ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926). Podczas korzystania z serwisu www.gabinet-femininity.pl Użytkownik, w celu umówienia spotkania, skontaktowania się z nami, subskrybowania newslettera, udziału w konkursie lub w innych celach, może zostać poproszony o podanie danych osobowych takich jak np. imię i nazwisko Użytkownika, numer telefonu, lub adres e-mail. Dane te, jeśli Użytkownik wyrazi na to zgodę, będą przez nas przetwarzane. W sytuacji gdy Użytkownik nie chce, aby jego dane osobowe były przetwarzane powinien ich nie udostępniać lub zgłosić prośbę o ich usunięcie zgodnie z pkt. 8. W pozostałym zakresie polityka prywatności dotycząca Użytkowników korzystających z serwisu www.gabinet-femininity.pl zawiera się w poniższych punktach:

1. Treści jakie są przez nas gromadzone, w tym dane pobierane w sposób zmechanizowany.

Gromadzimy w systemie Versum wszystkie dane, o które wprost pytamy Użytkowników podczas korzystania z naszej witryny. Przekazanie poszczególnych informacji jest równoznaczne z udzieleniem zgody na ich przetwarzanie stosownie do formuły zawartej w poszczególnych formularzach. Dane teleadresowe pozostają w systemie do momentu odwołania zgody i są wykorzystywane do kontaktu z Użytkownikiem. Jednakże, Użytkownik powinien mieć świadomość, że pewne dane są zbierane w sposób automatyczny. Każdorazowo, gdy Użytkownik odwiedza lub wchodzi na witrynę www.gabinet-femininity.pl zbierane są dane na temat tego, w jaki sposób Użytkownik otwiera stronę i jak z niej korzysta. Dzięki temu gromadzone są informacje o typie przeglądarki, systemie operacyjnym, ilości Użytkowników oraz czasie, w którym Użytkownicy odwiedzali witrynę, oraz o poprzednich odsłonach stron. Dane te stanowią dane statystyczne, zaś ich przetwarzanie służy utrzymaniu aktualności, atrakcyjności witryny oraz jak najpełniejszemu dostosowaniu ich treści do potrzeb Użytkownika. Pomimo iż, dane te nie pozwalają na identyfikację Użytkownika, jeśli Gabinet Femininity połączy je z Użytkownikiem jako osobą konkretną i rozpoznawalną, będzie traktować je jako dane osobowe i chronić w sposób przewidziany w ustawach. W trakcie zbierania danych o użytkowaniu Femininity Adrian Najder może automatycznie pobrać adres IP. Dzięki tym danym możliwe jest określenie ogólnej fizycznej lokalizacji urządzenia, z którego korzysta Użytkownik w celu połączenia się. Te informacje również mogą być wykorzystywane do dalszego udoskonalenia Witryny.

2. Cele do jakich gromadzone dane są wykorzystywane.

Femininity Adrian Najder wykorzystuje dane osobowe oraz dane o użytkowaniu zbierane za pośrednictwem witryny do różnych celów związanych z naszą działalnością, w tym np. do: odpowiadania na pytania i prośby Użytkownika, weryfikacji tożsamości Użytkownika, komunikowania się z Użytkownikiem w sposób przez nas wybrany, informowania Użytkownika o wprowadzanych zmianach, dostosowywania przedstawianych treści, reklam i ofert do Użytkownika, doskonalenia stron internetowych/witryny, opracowywania nowych produktów i usług, przetwarzania wniosków i transakcji. Informacje dotyczące korzystania z serwisu przez Użytkowników oraz ich adresy IP są zbierane w oparciu o analizę logów dostępowych. Informacje te wykorzystujemy w diagnozowaniu problemów/błędów związanych z pracą serwera, analizą ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu stroną www.

3. „Ciasteczka” – cookies, cele w jakich są wykorzystywane i jak nimi zarządzać.

Cookies to niewielkie informacje tekstowe, które są wysyłane przez system internetowy, z którego korzystamy podczas przeglądania stron i są one zapamiętywane na urządzeniach końcowych tj. komputerze, laptopie, smartfonie, z których korzysta Użytkownik podczas ich przeglądania. Służą przede wszystkim do prawidłowego używania funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub zbieraniu informacji na temat sposobu w jaki Użytkownik korzystał z danej strony internetowej. Dane gromadzone za pomocą cookies nie stanowią danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, nie są łączone z danymi przekazywanymi przez Użytkownika podczas rejestracji jak również nie są szkodliwe dla urządzeń, z których Użytkownik korzysta przeglądając strony internetowe ani nie wpływają na prawidłowość ich działania. Domyślne parametry „ciasteczek” pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Wyróżniamy 3 rodzaje podstawowych cookies. Sesyjne – informacje przechowywane w przeglądarce tylko podczas jej pracy do momentu jej zamknięcia. Są to cookies obowiązkowe, niezbędne do poprawnego działania aplikacji i ich funkcjonalności. Stałe – opcjonalne, zapewniają łatwiejsze korzystanie z często odwiedzanych stron, zapewniają optymalną nawigację, układ treści itp. Pozostają w pamięci przeglądarki tak długo, jak Użytkownik na to pozwoli poprzez ustawienia przeglądarki. Ten rodzaj cookies umożliwia przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzana jest dana strona. Pochodzące od podmiotów zewnętrznych – pochodzące z serwerów reklamowych, z serwerów firm i dostawców usług współpracujących z właścicielem danej strony internetowej. Dzięki tym cookies możliwe jest dostosowywanie reklam do zwyczajów i preferencji ich Użytkowników oraz tworzenie ogólnych profili Użytkowników. Na stronie www.gabinet-femininity.pl mogą być zawieszone linki reklamodawców, sponsorów i partnerów, którzy mogą korzystać z naszego logo w ramach umowy o łączeniu ofert. O ile powiązane witryny internetowe nie są częścią witryny Gabinet Femininity, nie kontrolujemy, nie polecamy, nie popieramy, ani nie ponosimy odpowiedzialności za te witryny ani za ich treści, produkty, usługi, zasady ochrony prywatności czy praktyki. Takie inne witryny internetowe mogą wysyłać własne pliki cookie do urządzenia Użytkownika. Mogą one niezależnie zbierać różne dane lub prosić o podanie danych osobowych i mogą posiadać swoją własną politykę prywatności bądź nie. Użytkownik powinien wiedzieć, że Femininity Adrian Najder nie odpowiada za dane zbierane przez takie cookies, i że politykę korzystania z tego typu cookies tworzą zewnętrzni dostawcy tych witryn internetowych. Gabinet Famininity korzysta też z usług podmiotów trzecich, takich jak:

  • Google Analytics (więcej info.tools.google.com);
  • Facebook (więcej informacji na stronie: www.facebook.com)

w celu:

  • monitorowania ruchu na naszych stronach www; zbierania anonimowych, zbiorczych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z naszych stron internetowych i umożliwiają nam ciągłe doskonalenie naszych produktów;
  • kontrolowania jak często pokazywana jest Użytkownikom wybrana treść;
  • kontrolowania jak często Użytkownicy wybierają daną usługę;
  • badania zapisów na newslettery;
  • wykorzystania systemu spersonalizowanych rekomendacji dla e-commerce;
  • wykorzystania narzędzi do komunikacji;
  • integracji z portalem społecznościowym;

Zarządzanie Cookies Zarządzanie plikami cookies jest możliwe poprzez skorzystanie z ustawień przeglądarki Użytkownika, dzięki czemu możliwe jest zarządzanie plikami cookies nawet na poziomie pojedynczych wybranych witryn. Należy pamiętać, że efektem zmiany ustawień w przeglądarce, w zależności od wybranej opcji, może być utrata możliwości korzystania z niektórych serwisów i usług lub z niektórych funkcji w nich dostępnych.

4. Informacje przekazywane podmiotom trzecim.

Nie będziemy przekazywać żadnych danych osobowych Użytkownika podmiotom trzecim bez wyraźnej jego zgody, z wyjątkiem podmiotów trzecich, z którymi Gabinet Femininity Adrian Najder współpracuje, w celach powyżej wskazanych oraz sytuacji wskazanych w Polityce Prywatności. Podmiotom trzecim możemy udostępniać dane nieosobowe, takie jak łączne dane statystyczne dotyczące Użytkowników oraz dane o użytkowaniu. Aby spełnić prośby Użytkownika, aby udostępnić Użytkownikowi różne funkcje, usługi i materiały za pośrednictwem witryny oraz by odpowiedzieć na pytania Użytkownika, możemy udostępnić dane osobowe Użytkownika osobom trzecim, które w naszym imieniu wykonują pewne funkcje, np. firmom lub osobom, które: administrują lub obsługują nasze strony/witrynę; analizują dane; zapewniają obsługę klienta; są sponsorami lub innymi osobami, które uczestniczą w naszych promocjach, zarządzają nimi lub zapewniają pomoc marketingową lub promocyjną. W powyższej sytuacji wymagamy od tych podmiotów ochrony tych danych zgodnie z niniejszą Polityką.

5. Informacje otrzymywane od podmiotów trzecich.

Gabinet Femininity może otrzymać dane osobowe Użytkownika lub dane dotyczące jego użytkowania od podmiotów trzecich. W sytuacji, gdy Użytkownik wejdzie na inną witrynę lub wybierze opcję, aby Gabinet skontaktował się z nim, witryna ta przekaże nam adres e-mail Użytkownika i inne dane osobowe, tak byśmy mogli skontaktować się z nim zgodnie z prośbą. Użytkownik może również skorzystać z aplikacji lub funkcji osoby trzeciej, takiej jak nasza strona na Facebooku lub podobnej aplikacji lub funkcji na witrynie podmiotu trzeciego, za pośrednictwem której Użytkownik pozwoli nam (lub podmiotowi trzeciemu) gromadzić i udostępniać informacje o sobie, w tym swoje dane osobowe. Możemy łączyć dane osobowe, które otrzymamy od podmiotów trzecich, z danymi, które zbieramy za pośrednictwem naszych witryny. W takich przypadkach stosujemy niniejszą Politykę do wszelkich otrzymanych danych osobowych.

6. Zasady ochrony danych osobowych.

Posiadamy administracyjne, techniczne i fizyczne zabezpieczenia, aby chronić dane osobowe Użytkowników przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem lub nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, zmianą lub zniszczeniem. Zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje ujawnione nam przez Użytkowników zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności. Prawa dostępu do danych osobowych Użytkowników serwisu zostały ograniczone, tak aby informacje te nie znalazły się w rękach osób niepowołanych.

7. Aktualizacja Polityki Prywatności.

Niniejsza Polityka i inne zasady znajdujące się na naszej stronach mogą być okresowo aktualizowane bez uprzedniego powiadomienia, a wszelkie zmiany będą wchodziły w życie niezwłocznie po umieszczeniu zmienionej polityki na stronie. O ile Użytkownik nie wyrazi zgody na nową lub zmienioną politykę, będziemy wykorzystywać dane osobowe Użytkownika w sposób zgodny z polityką obowiązującą w czasie, gdy udostępniał on swoje dane osobowe. Będziemy zamieszczać widoczne zawiadomienia na stronach, aby powiadomić Użytkowników o wszelkich znaczących zmianach w naszej Polityce.

8. Możliwości modyfikacji używanych danych osobowych.

Użytkownik zawsze może nie wyrazić zgody, byśmy ujawniali jego dane osobowe osobom trzecim, wykorzystywali jego dane osobowe w celu przekazywania mu informacji lub ofert lub byśmy wysyłali mu newslettery, e-maile lub inne wiadomości w następujący sposób: wysyłając do nas wiadomość e-mail o cofnięciu zgody na gabinetfemininity@gmail.com lub wysyłając do Gabinet Femininity list pocztą na adres Gabinet Femininity Adrian Najder, al. Marcina Kromera 25 C, 51-169 Wrocław. Wniosek Użytkownika, w którym cofa zgodę, zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od dnia, w którym go otrzymamy. Jeśli Użytkownik zechce sprawdzić, skorygować lub zaktualizować swoje dane osobowe zebrane za pośrednictwem strony internetowej www.gabinet-femininity.pl może to zrobić, kontaktując się z nami na adres pocztowy lub pod adresem e-mail podanymi powyżej. Zgodnie z naszymi praktykami dotyczącymi przechowywania dokumentacji możemy usunąć niektóre zapisy zawierające dane osobowe udostępnione nam przez Użytkownika za pośrednictwem witryny. Nie jesteśmy w żaden sposób zobowiązani do bezterminowego zachowywania takich danych osobowych i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności wynikającej z usunięcia rzeczonych danych osobowych lub związanej z ich usunięciem. Gabinet Femininity umożliwia Użytkownikom rezygnację z otrzymywania zamówionych od nas newsletterów. Można tego dokonać, postępując według instrukcji powyżej wysyłając nam zgłoszenie takiej prośby e-mailem lub pocztą.

9. Kontakt z nami.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej Polityki należy skontaktować się z nami pisząc do: Gabinet Femininity Adrian Najder, al. Marcina Kromera 25 C, 51-169 Wrocław.

 

    v                                             Polityka prywatności

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ FEMININITY ADRIAN NAJDER

 

Pragnąc działać zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przedstawiamy komplet informacji związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w ramach usług kosmetycznych.

  1. Administratorem danych osobowych jest Adrian Najder prowadząca działalność Gospodarczą pod firmą Femininity Adrian Najder, al. Marcina Kromera 25 C, 51-169 Wrocław, e-mail: gabinetfemininity@gmail.com
  2. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest
    1. objęcie Pani/Pana umową, wykonania usługi w zakresie zapisania Pani/Pana na usługę, a gdy zajdzie taka konieczność odwołania wizyty, zmiany terminu i godziny zapisu na wizytę, potwierdzenia wizyty lub kontaktu w celach związanych z działalnością Femininity Adrian Najder, wykonania samej usługi w salonie, kontaktowania się z Klientem w związku z planowanymi do wykonania lub już wykonanymi usługami,
    2. zabiegów, (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    3. założenie i prowadzenie Pani/Pana dokumentacji zabiegów, za Pani/Pana zgodą (podstawa z art. 9 ust. 2 lit. b RODO),
    4. dokonanie rozliczeń z Panią/Panem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    5. prowadzenie ksiąg rachunkowych, spełniania obowiązków podatkowych i realizacji innych obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym obowiązku rozliczenia się z prawidłowego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych lub wypełnienia obowiązku przechowywania określonych danych zgodnie z przepisami prawa (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    6. obsłużenie Pani/Pana reklamacji, jeśli zostanie zgłoszona (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f lub z art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
    7. dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, ewentualnie możliwości obrony przez Pani/Pana roszczeniami, w zakresie realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f lub z art. 9 ust. 2 lit. f RODO) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi terminów przedawnienia roszczeń, art. 117 i nast. ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93. ze zm.).
    8. ,przekazanie Pani/Panu materiałów promujących (tj. nasze produkty i usługi) (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    9. organizacja akcji promocyjnych, konkursów i programów lojalnościowych, za Pani/Pana zgodą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    10. poprawa jakości naszych produktów i usług (np. tworzenia wyłącznie na potrzeby, administratora opracowań, zestawień, badań i analiz statystycznych uwzględniających Pani/Pana dane, w tym pod kątem funkcjonalności naszej strony internetowej) (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    11. rejestrowanie zapisów z monitoringu dla bezpieczeństwa mienia i osób przebywających u nas (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),.
    12. zapisywanie danych zgromadzonych w plikach cookies na stronie internetowej (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
    13. archiwizowanie w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w kilku różnych celach tj. dla prawidłowej realizacji umowy, dla dokumentowania udzielonych usług, dla celów podatkowych, a także mogą być przetwarzane dla dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego, jeśli takie się pojawią. Należy pamiętać, że w pojęciu “realizacja umowy” mieszczą się również działania podejmowane przed zawarciem umowy, na żądanie podmiotu danych, jeśli są niezbędne do zawarcia umowy.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, lecz konieczne do realizacji usługi., Niepodanie danych może więc skutkować odmową rezerwacji wizyty lub wykonania usługi. Ze względów rachunkowych czy podatkowych posiadamy ponadto obowiązek prawny przetwarzania Pani/Pana danych, brak ich podania może skutkować np. niemożnością wystawienia faktury czy imiennego rachunku na Pani/Pana rzecz.
  5. Wyrażanie zgód marketingowych odbywa się na zasadzie dobrowolności. Oznacza to, że odmowa ich udzielenia nie uniemożliwia skorzystania z proponowanych usług.
  6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. Dane przekazywane są również do podmiotów świadczących na Naszą rzecz usługi wspierające systemy informatyczne, księgowe, obsługujące monitoring, serwisancie sprzętu medycznego przy czym podmioty te (tzw. procesorzy) działają w naszym imieniu i na naszą rzecz na podstawie umów wraz z powierzeniem do przetwarzania danych osobowych.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przez Nas przetwarzane przez cały czas, przez który będziemy świadczyć dla Państwa usługi, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego.
  8. Pani/Pana dane osobowe możemy przetwarzać dla naszych celów marketingowych, jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę na komunikację tego typu. W ramach naszego marketingu chcemy móc prezentować dopasowane do Pani/Pana zainteresowań oferty oraz promocje. W tym celu dokonujemy czynności profilowania, które jednak w żadnym przypadku nie będzie miało wpływu na Pani/Pana prawa lub wolności, ani nie będzie w inny podobny sposób wpływać na Panią/Pana. Na profilowanie tego typu nie musi Pan/Pani wyrażać zgody.
  9. Macie Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu z powodu szczególnej sytuacji, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych, a także do ich przenoszenia.
  10. Jeżeli uznacie Państwo, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa macie Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Osobą do kontaktu w temacie przetwarzania przez Adriana Najdera prowadząca działalność Gospodarczą pod firmą Femininity Adrian Najder danych osobowych oraz zgłaszania na podstawie przysługujących Państwu praw jest:

Imię i nazwisko: Agnieszka Tumiel

Adres korespondencyjny: Femininity Adrian Najder, al. Marcina Kromera 25 C, 51-169 Wrocław

e-mail: gabinetfemininity@gmail.com

nr telefonu: 697-181-613

    v                                             Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Copyright 2020 FEMININITY Kosmetyka Profesjonalna 
All Rights Reserved



Social media:
  1. pl

ZAREZERWUJ WIZYTĘ

KUP

VOUCHER

al. Marcina Kromera 25 C

51-169 Wrocław

tel. 697 181 613

tel. 535 236 861

gabinetfemininity@gmail.com

Fotoodmładzanie - BTL Exilite IPL

TOP 6 Naszych zabiegów

Termolifting - BTL Exilis Elite

Trwała depilacja laserowa - BTL Exilite IPL

Fala akustyczna - BTL X - Wave 

STOP wypadaniu włosów -  DR CYJ Hair Filler

Drenaż limfatyczny - BTL 6000 LYMPHASTIM

Social media:

Copyright 2020 FEMININITY Kosmetyka Profesjonalna

 

All Rights Reserved

KONTAKT